Skladování, balení i expedici objednávek zvládneme
za vás.
Ušetřete čas i náklady – požádejte o nabídku ještě dnes!
Nemusíte řešit sklad ani zaměstnance.
99 % objednávek odesíláme do 24 hodin.
Ušetřete až 30% nákladů na poštovném.
Nechte logistiku na nás a soustřeďte se na růst vašeho e-shopu. Skladování, balení i expedici zvládneme za vás – rychle, efektivně a bez zbytečných nákladů.
Uskladníme vaše produkty v bezpečném skladu. Už žádné investice do vlastních prostor!
Po přijetí objednávky všechny položky zabalíme a připravíme k odeslání. Pečlivě a bez zbytečných zdržení.
Spolupracujeme s ověřenými dopravci a nabízíme výhodné sazby poštovného.
Zkontrolujeme, zaevidujeme a znovu naskladníme. Vy se tím vůbec nemusíte zabývat.
Expedice, která šetří čas i peníze – plně automaticky a online! Náš chytrý fulfillment systém vám dává 100% kontrolu nad zásobami i objednávkami – kdykoliv a odkudkoliv.
Mějte okamžitý přístup ke skladovým zásobám a objednávkám.
Minimum chyb, rychlejší doručení, spokojenější zákazníci.
české i zahraniční
Připojení na Shoptet, Shopify, WooCommerce aj.
Díky automatizaci zvýšíte spokojenost zákazníků a získáte více prostoru pro růst svého podnikání.
Vždy víte, kde je vaše zásilka – a vaši zákazníci také.
Chcete expedici bez starostí? Kontaktujte nás a my se o vše postaráme!
Kontaktujte násKompletace pro váš e-shop
Příjem zboží | |
---|---|
Příjem zboží na paletě, v krabici | Zdarma |
Skladování | |
---|---|
Uskladnění - paletové místo/den | 8,00 Kč |
Uskladnění - regálové místo/den | 7,00 Kč |
Kompletace objednávky | |
---|---|
Zkompletování zásilky/jedna položka | 22,00 Kč |
Každá další položka v objednávce | 3,00 Kč |
Vytištění a vložení jednoho dokumentu | 1,00 Kč |
Tisk logistiky na balík (štítky) | 2,00 Kč |
Příjem vratky nebo vyřízení reklamace | 14,00 Kč |
„S fulfillmentovými službami Post Optimalu s.r.o. jsme velice spokojeni. Vážíme si osobního, profesionálního přístupu, rychlosti a spolehlivosti. Díky těmto službám můžeme našim zákazníkům nyní garantovat expedici během 24 hodin. Zpracování objednávek probíhá efektivně, skladování je přehledné a expedice balíků probíhá bez zpoždění. Také oceňujeme zákaznickou podporu, která je vždy ochotná pomoci a řešit jakékoliv dotazy.“
„S Post Optimal jsme začali spolupracovat na doporučení kolegů – a byla to skvělá volba. Všechny zásilky dorazily včas, nic je nerozhodilo a vždy byli profesionální a vstřícní.“
„S firmou Post Optimal spolupracujeme už mnoho let a vždy se můžeme spolehnout na rychlé, kvalitní a bezproblémové služby.“
„Díky Post Optimal jsme zvládli zrychlit expedici objednávek a zbavili se starostí se skladováním. Oceňujeme jejich osobní přístup a ochotu přizpůsobit se našim potřebám.“
Naše služby jednoduše propojíte s vaším e-shopem. Integrujeme se s těmito platformami a díky otevřenému API lze systém napojit na jakýkoliv jiný systém.
Zásilky expedujeme pomocí spolehlivých přepravců. Můžete si vybrat z naší nabídky s výhodnými cenami, nebo můžeme integrovat vaše preferované dopravce.
Kontaktujte nás, rádi vám odpovíme jakýkoliv dotaz.