Zajistíme expedici objednávek vašeho e-shopu

POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno
POST OPTIMAL POST OPTIMAL POST OPTIMAL
POST OPTIMAL POST
Post Optimal
Praha
Jan Balik
Brno

Od objednávky k zákazníkovi

Věnujte se pouze marketingu a obchodu vašeho e-shopu a zbytek nechte na nás. Neřešte skladovací prostory, logistiku, ani expedici. Zajistíme kompletaci a rychlé odeslání vašich objednávek a postaráme se i o reklamace a vratky. To vše za výhodných finančních podmínek. Získejte partnera, na kterého se můžete spolehnout.

Chytrý logistický systém

Naše sofistikované fulfillment služby vám poskytují úplnou kontrolu nad skladovými zásobami a expedicí zásilek. Díky nepřetržitému online přístupu můžete sledovat stav zásob a aktualizace v reálném čase. Automatický tisk štítků a minimalizace chyb zaručují rychlou a přesnou expedici. Bezproblémová integrace s různými e-shop platformami přes API zajišťuje automatický přenos dat a detailní sledování objednávek v reálném čase. Ušetřete čas a náklady, zvýšíte spokojenost zákazníků.

Vaše zboží uskladníme

Využijte naše skladové prostory za pár korun. Zajistíme logistiku vašich produktů i případné reklamace a vratky.

Objednávku zabalíme

Nechte to na nás. Po přijetí objednávky zkompletujeme objednávku a připravíme k odeslání.

Zásilku odešleme

Využijte našich výhodných cen za přepravu u vnitrostátních i zahraničních dopravců. Zásilky můžeme také předat vašim nasmlouvaným dopravcům.

Základní ceník

Kompletace pro váš e-shop

Příjem zboží
Příjem zboží na paletě, v krabici Zdarma
Skladování
Uskladnění - paletové místo/den 8,00 Kč
Kompletace objednávky
Zkompletování zásilky/jedna položka 22,00 Kč
Každá další položka v objednávce 3,00 Kč
Vytištění a vložení jednoho dokumentu 1,00 Kč
Tisk logistiky na balík (štítky) 2,00 Kč
Příjem vratky nebo vyřízení reklamace 20,00 Kč
Obal na zásilky jsme schopni za poplatek zajistit, případně můžeme použít váš.
Uvedené ceny jsou bez DPH.

Spočítejte si cenu

Zkompletování zásilky
Každá další položka v objednávce
Evidence vratek
Uvedená cena je pouze orientační. Pro konkrétní nabídku nás prosím kontaktujte.

Efektivní skladovací a expediční řešení

S využitím sofistikovaného softwaru zajišťujeme našim klientům efektivní a spolehlivé fulfillment služby, které umožňují kompletní kontrolu nad skladovými zásobami a expedicí zásilek. Tento pokročilý systém nabízí nepřetržitý online přístup k vašim skladovým zásobám a jejich aktualizaci v reálném čase. Efektivní expedice zásilek je zajištěna automatickým tiskem štítků a minimalizací chyb.

Díky bezproblémové integraci s různými e-shop platformami přes API je zaručen automatický přenos dat mezi vaším e-shopem a naším systémem. Navíc můžete sledovat stav a historii vašich objednávek v reálném čase přímo ve vašem účtu.

Více informací

Ušetřete čas i peníze

Ať už jste fungující e-shop, nebo zvažujete elektronický obchod otevřít, musíte řešit skladování zboží, balení a odesílání přijatých objednávek a přebírání reklamací.

Outsourcingem těchto služeb ušetříte nejen čas, ale i peníze. Odpadnou vám náklady na skladování, za práci člověka, který objednávky balí a odesílá. A také s námi získáte opravdu výhodné podmínky za přepravu.

Chci ušetřit

Mějte o starosti méně

Věnujte svůj čas na oslovení nových zákazníků a získání konverzí. Neřešte problémy se skladovacími prostory ani pracovníky pro vyřizování objednávek, reklamací a vráceného zboží.

Využijte výhodné cenové podmínky, které máme díky dlouholeté spolupráci s vnitrostátními i mezinárodními dopravci. Bez ohledu na rozměry a hmotnost zásilek.

Chci méně starosti

Nejčastější otázky a odpovědi

Jak probíhá integrace mého e-shopu s vaším logistickým systémem?

Naše systémy se bezproblémově integrují přes API s různými e-shop platformami, což zajišťuje automatický přenos dat. Jestliže to z vaší strany není možné, data lze předávat i excelovým souborem.

Jaké platformy e-shopů podporujete?

Podporujeme většinu hlavních e-shop platforem jako Shopify, WooCommerce, Upgates a další.

Jak mohu sledovat své skladové zásoby a objednávky?

Díky našemu online systému máte nepřetržitý přístup ke sledování zásob a objednávek v reálném čase.

Jak rychle jsou objednávky odeslány?

Objednávky přijaté před polednem jsou obvykle odeslány tentýž den. Individuálně lze domluvit i pozdější termín.

Jaké přepravní společnosti využíváte a mohu použít i své?

Spolupracujeme s hlavními přepravními společnostmi na vnitrostátní i mezinárodní úrovni, u kterých můžeme poskytnout výhodné cenové podmínky. Můžete však využít i ty své.

Jak dostanu zboží do vašeho logistického centra?

S přepravou do našeho skladu vám rádi pomůžeme. Díky naší kurýrní síti můžeme zboží vyzvednout, popřípadě můžeme zajistit za výhodné cenové podmínky přepravu u našich smluvních partnerů.

Jak probíhá naskladnění zboží?

Naskladnění může probíhat automaticky, popřípadě přes tabulku nebo i ručním vstupem, záleží na vašich možnostech.

Jak je zajištěna bezpečnost skladovaných zásob?

Naše sklady jsou vybaveny moderními bezpečnostními systémy, včetně kamerového dohledu a kontroly přístupu. Samozřejmostí je pojištění.

Jak je to s obalovým materiálem?

Můžeme balit do vašeho materiálu nebo pro vás obal zajistíme. Poskytujeme také balení na míru včetně vlastního brandingu.

Jak řešíte zpracování vratek?

Náš systém umožňuje snadné zpracování vratek, včetně kontroly zboží a opětovného naskladnění.

Jak se řeší reklamace?

Reklamace logistických služeb řešíme za vás. O ztrátu či poškození balíku se tak nebudete muset starat. O průběhu vás informujeme.

Jaké technologie používáte pro minimalizaci chyb při expedici?

Používáme automatizované systémy pro tisk štítků a dvojité skenování pro snížení chyb při expedici.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Kontaktujte nás, rádi vám odpovíme jakýkoliv dotaz.

info@postoptimal.cz
+420 606 616 186

Další služby pro vás

Napište nám