Zajistíme expedici objednávek vašeho e-shopu

Od objednávky k zákazníkovi

Věnujte se pouze marketingu a obchodu vašeho e-shopu a zbytek nechte na nás. Neřešte skladovací prostory, logistiku, ani expedici. Zajistíme kompletaci a rychlé odeslání vašich objednávek a postaráme se i o reklamace a vratky. To vše za výhodných finančních podmínek. Získejte partnera, na kterého se můžete spolehnout.

Vaše zboží uskladníme

Využijte naše skladové prostory za pár korun. Zajistíme logistiku vašich produktů i případné reklamace a vratky.

Objednávku zabalíme

Nechte to na nás. Po přijetí objednávky zkompletujeme objednávku a připravíme k odeslání.

Zásilku odešleme

Využijte našich výhodných cen za přepravu u vnitrostátních i zahraničních dopravců. Zásilky můžeme také předat vašim nasmlouvaným dopravcům.

Základní ceník

Kompletace pro váš e-shop

Příjem zboží
Příjem zboží na paletě, v krabici Zdarma
Skladování
Uskladnění - paletové místo/den 8,00 Kč
Kompletace objednávky
Zkompletování zásilky/jedna položka 22,00 Kč
Každá další položka v objednávce 3,00 Kč
Vytištění a vložení jednoho dokumentu 1,00 Kč
Tisk logistiky na balík (štítky) 2,00 Kč
Příjem vratky nebo vyřízení reklamace 20,00 Kč
Obal na zásilky jsme schopni za poplatek zajistit, případně můžeme použít váš.
Uvedené ceny jsou bez DPH.

Spočítejte si cenu

Zkompletování zásilky
Každá další položka v objednávce
Evidence vratek
Uvedená cena je pouze orientační. Pro konkrétní nabídku nás prosím kontaktujte.

Ušetřete čas i peníze

Ať už jste fungující e-shop, nebo zvažujete elektronický obchod otevřít, musíte řešit skladování zboží, balení a odesílání přijatých objednávek a přebírání reklamací.

Outsourcingem těchto služeb ušetříte nejen čas, ale i peníze. Odpadnou vám náklady na skladování, za práci člověka, který objednávky balí a odesílá. A také s námi získáte opravdu výhodné podmínky za přepravu.

Chci ušetřit

Mějte o starosti méně

Věnujte svůj čas na oslovení nových zákazníků a získání konverzí. Neřešte problémy se skladovacími prostory ani pracovníky pro vyřizování objednávek, reklamací a vráceného zboží.

Využijte výhodné cenové podmínky, které máme díky dlouholeté spolupráci s vnitrostátními i mezinárodními dopravci. Bez ohledu na rozměry a hmotnost zásilek.

Chci méně starosti

Nejčastější otázky a odpovědi

Jak dlouho trvá odeslání zásilek?

Na kompletaci a odeslání zásilek začínáme pracovat ihned po přijetí dat z objednávky. Veškeré zásilky odbavujeme zpravidla v tentýž den.

Kdy dostanu sledovací čísla?

Jednou denně po uzavření expedičního dne od nás obdržíte denní report odeslaných zásilek, který obsahuje i sledovací čísla.

Mohu využít své přepravce, které mám nastavené v e-shopu?

Samozřejmě, můžeme zásilky odbavovat přímo ve vašem účtu v aplikaci dopravce. Případně vám nabídneme naše smluvní přepravce za výhodných cenových podmínek.

Jak dostat zboží do našeho logistického centra?

S přepravou do našeho skladu vám rádi pomůžeme. Díky naší kurýrní síti můžeme zboží vyzvednout, popřípadě můžeme zajistit za výhodné cenové podmínky přepravu u našich smluvních partnerů.

Jak probíhá naskladnění zboží?

Při přijetí zboží provádíme inventarizaci a porovnáme data se skutečností, abychom měli jistotu, že je vše v pořádku.

Jak se řeší reklamace?

Reklamace logistických služeb řešíme za vás. O ztrátu či poškození balíku se tak nebudete muset vůbec starat. O průběhu vás samozřejmě informujeme.

Jak probíhá fakturace?

Vyúčtování dostanete jednou za měsíc se standardní splatností. Součástí vyúčtování je i přehled všech úkonů rozdělených do jednotlivých expedičních dnů.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Kontaktujte nás, rádi vám odpovíme jakýkoliv dotaz.

info@postoptimal.cz
+420 606 616 186

Další služby pro vás

Napište nám